Dag 20 Koh Tao - Reisverslag uit Ban Hat Sai Ri, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu Dag 20 Koh Tao - Reisverslag uit Ban Hat Sai Ri, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu

Dag 20 Koh Tao

Blijf op de hoogte en volg Babette

29 Juli 2013 | Thailand, Ban Hat Sai Ri

Dag 20 Koh Tao
Vandaag (zondag) vertrokken uit Koh Phangan en met de ferry naar Koh Tao. Heerlijk in de zon op de boot met onze haren in de wind (en af en toe een hoop water over ons heen. We zaten natuurlijk aan de verkeerde kant)!!
Leuk om de eilanden vanaf het water te zien en heeeeeeel mooi!
10.30 uur aankomst Koh Tao. Weer een heel andere sfeer dan op Koh Phangan. Heel relaxed, beetje hippie sfeer en overal lounge banken en muziek. Heerlijk! Nu nog meer het vakantiegevoel!
Het strand is erg (!) ondiep, waardoor het erg druk lijkt. We liggen hutje mutje, maar dat heeft ook wel weer zijn charmes (jammer genoeg nog niet naast enorme hunks gelegen.. We zijn nog op zoek). We hebben Lucas (van GTST, voor de leken) gespot! Thanks Wendy voor het waarschuwen! We hebben naar hem uitgekeken!
Onze kamer is geweldig!! Heel luxe met een stort douche en je douchet buiten! Erg leuk! Van de handdoeken waren zwanen gemaakt. Heel romantisch. We hebben er samen erg van genoten. Gelukkig is hier wel warm water (was op Koh Phangan niet het geval namelijk) wat erg lekker is. Rachel is niet onder de douche weg te krijgen. Na een half uur vroeg Babette zich af of ze er nog wel stond..
'S avonds weer heerlijk gegeten. Zolang het geen Thais eten is vinden we het heerlijk! Wat ons is opgevallen dat bijna alle nummers hier opnieuw zijn ingezongen (houden ze zo veel van karaoke??), dus niet het originele nummer. Heel maf!
Na het eten hebben we Sairee Beach even onveilig gemaakt (beetje gedanst hoor. Niks schokkends). Eigenlijk hoefden we de deur niet uit, want we hebben in onze eigen kamer een disco. Om de paar minuten gaat alles uit en na een paar seconden weer aan. En de muziek horen we luid en duidelijk van het strand. Heel fijn!
Daarna slapen! Want dat doen we nu eenmaal graag.

Daaaaag xx