Dag 18 & 19 Bruin en verhuizen - Reisverslag uit Ban Thong Nai Pan, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu Dag 18 & 19 Bruin en verhuizen - Reisverslag uit Ban Thong Nai Pan, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu

Dag 18 & 19 Bruin en verhuizen

Blijf op de hoogte en volg Babette

27 Juli 2013 | Thailand, Ban Thong Nai Pan

Dag 18 en 19 Bruin en verhuizen

Vrijdag waren de buddha's weer met ons, want de zon scheen! Ons bed uitgesprongen, insmeren, bikini aan en naar het strand. We hebben hele dag aan onze teint gewerkt en het is gelukt! Een goede oogst (lees: gekleurd, rood of bruin dat is de vraag..). Zon is mega sterk en we smeren ons een ongans! 'S avonds boodschappen gedaan en gegeten bij een Thaise Italiaan. Was heerlijk! En er is iets ongelofelijks gebeurd... Rachel zat vol!! Dat komt niet vaak voor. Tot Babette haar verbazing ging Rachel na 5 minuten vrolijk verder. Onder het mom van: 'Ik kon opeens weer'.
Morgen hopen we weer op zon!

We hebben 2 nachten bijgeboekt bij Dreamland Resort. Konden we even bijkomen (al is zonnen ook erg vermoeiend) van de reis. 1 nacht in hetzelfde hutje en de 2e extra nacht in een andere hut. Spullen gepakt en verhuizen maar. Daarna weer naar het strand. Vandaag was het iets minder zonnig. Was wel even lekker voor ons gekleurde (sommige delen rood) huid.
'S avonds voor het laatst aan het strand op Koh Phangan gegeten. Heel mooi uitzicht over de baai.

Morgen vertrekken we naar Koh Tao, leuk!!

We beleven deze dagen niet erg veel aangezien we slapen, insmeren, eten, zonnen, drinken, zwemmen, zonnen, insmeren, eten, drinken, zwemmen, zonnen, insmeren, slapen, eten (ja alweer eten), zonnen, lezen, zwemmen, drinken, insmeren, in de schaduw slapen, eten, chillen en slapen. En dan begint het riedeltje weer opnieuw. Daarom plaatsen we niet elke dag meer een verslag, maar 2 dagen in 1 verslag.

Liefs

Foto's plaatsen lukt nog steeds niet.. Grrr