Dag 16 & 17 Full Moon Party en zon (yes!!) - Reisverslag uit Ban Thong Nai Pan, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu Dag 16 & 17 Full Moon Party en zon (yes!!) - Reisverslag uit Ban Thong Nai Pan, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu

Dag 16 & 17 Full Moon Party en zon (yes!!)

Blijf op de hoogte en volg Babette

25 Juli 2013 | Thailand, Ban Thong Nai Pan

Dag 16 en 17 Full Moon Party en zon (yes!!!)
Woensdag hebben we heerlijk geslapen en lekker ontbeten bij het resort. Het was niet erg zonnig, maar toch lekker op het strand. In het dorpje een full moon party t-shirt gekocht voor 's avonds. Voor het eerst in 2 weken weer tutten (gelukkig zijn we het opmaken niet verleerd). We voelden ons na 2 weken kaal te zijn (make-up loos) zwaar opgemaakt. We herkenden elkaar bijna niet! Maar we waren er klaar voor. Met een taxi boot gingen we naar Haad Rin, hier was de Full Moon Party. Van ver hoorden we de muziek al en vanaf het water leek het wel een grote kermis. Heel vet! Met onze Vans door het water vanaf de boot naar het strand (maar dat mocht de pret niet drukken) op naar onze eerste buckets (emmers met drank). Jullie begrijpen, de sfeer zat er snel in! Door de blacklight lampen werden alle fluoriserende kleuren versterkt. Wij konden natuurlijk niet achterblijven dus even langs de kunstenaar om ons te laten beschilderen. De sfeer is niet te beschrijven, dat moet je ervaren! De muziek, de kleuren, verschillende culturen bij elkaar zijn samen top ingrediënten voor het perfecte feestje. Tot zonsopgang genoten om vervolgens om 08.00 uur ons bed in te duiken.
'S ochtends werden we enigszins moe wakker. Nou ja 's ochtends.. 14 uur gingen we eruit. Het was vandaag (donderdag) prachtig mooi weer! De zon scheen volop. Nog een paar uurtjes op het strand gelegen en de avond besproken. Conclusie het was het vetste feestje ooit!

'S avonds wat was weggebracht en heerlijk gegeten (voor samen€12,50, leuk hè?!). Vroeg naar bed, want we zijn de jongste niet meer!

Liefs

Nog even dit:
We hebben over het algemeen goed wifi hier, alleen de site en de app van waarbenjij.nu doet het niet goed waardoor we geen foto's kunnen plaatsen. Helaas! De verslagen plaatsen lukt wel.