Dag 15 We zijn er: Koh Phangan - Reisverslag uit Ban Thong Nai Pan, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu Dag 15 We zijn er: Koh Phangan - Reisverslag uit Ban Thong Nai Pan, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu

Dag 15 We zijn er: Koh Phangan

Blijf op de hoogte en volg Babette

23 Juli 2013 | Thailand, Ban Thong Nai Pan

Dag 15 We zijn er: Koh Phangan!

9 uur aangekomen op Koh Phangan! Leuk leuk leuk! Na een hobbelig ritje (sommige delen zijn met betonblokken en andere delen helemaal niet) kwamen we aan bij Dreamland resort. Heel leuk met hutjes! We konden er pas 13 uur in, dus we hebben eerst wat gegeten en daarna op het strand geslapen. Ziet er prachtig uit! Een heel mooie baai! Laat staan als de zon schijnt. We zijn ook nog even de zee in geweest, jeej! Babette, onze dierenvriend, stond op een krab. Niet erg fijn.
Ons hutje is heel leuk! Wat zullen we heerlijk slapen vannacht, want twee nachten achter elkaar in een bus slapen is geen pretje.

'S avonds het strand afgelopen (met blote voeten, echt het vakantie gevoel) en gekeken waar we wilden eten. Alles ziet er heel leuk uit met lampionnen in bomen en fakkels langs het strand.
Babette had red snapper (heerlijk!) en Rachel een kip spies (lekker!). Het is hier de gewoonte dat je je eten krijgt wanneer het klaar is. Dat betekend dat Babette haar hoofdgerecht al had en vlak daarna het voorgerecht erbij werd gezet (uiteraard soep) en Rachel moest wat langer wachten (30 min) op haar kip. Babette was inmiddels al klaar, dus gezellig SAMEN eten zit er niet in.

Toen we terug liepen naar ons hutje (ja we voelen ons alweer thuis) stond Rachel op een steen (dacht ze). Het was een reuze slak (zie foto)!! Gelukkig dit keer geen kakkerlak.

Morgen Full Moon Party!!!

xx

Ps: het lukt (nu nog) niet om de foto's erbij te plaatsen, dus die komen nog.