Dag 13 A day @ the pool - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu Dag 13 A day @ the pool - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu

Dag 13 A day @ the pool

Blijf op de hoogte en volg Babette

21 Juli 2013 | Thailand, Chang Klan

Dag 13 A day @ the pool
Heerlijk geslapen (de veren staan nog steeds in onze rug)! 10.30 uur eruit, douchen, inpakken (Babette kan het eindelijk zonder hulp van Rachel) en uitchecken. En alsof de buddha's (ipv goden) met ons waren scheen de zon!! Hele middag bij het zwembad gelegen en aan onze teint gewerkt. Toch wel een lange zit (er waren geen ligbedden), dus dan verveel je je toch af en toe. Een greep uit onze bezigheden: Babette kwam erachter dat Rachel niet één knik, maar twee knikken bij haar elleboogholtes heeft (hoe zit dat bij jullie?), eyes not see gespeeld, synchroonzwem oefening gedaan (voor de mensen die willen, treden we bij terugkomst in Nederland graag een keer op), fotoshoot (helaas zijn de foto's niet het gewenste resultaat, dus worden niet gepubliceerd) en vergelijken wie het bruinst is (Babette heeft gewonnen).

Op zondag is The sunday market street met allerlei lokale souvenirs, hand gemaakte dingen en eet kraampjes. Een markt slaan wij natuurlijk niet over, dus aankleden en shoppen!!
Erg leuke markt, maar bloedheet!! Veel leuke dingen gezien en lekker (en goedkoop) Thais gegeten. Op een gegeven moment waanden wij ons in een science fiction film. Er werd omgeroepen dat we respect moesten hebben voor de koning en koningin en toen stond iedereen doodstil!! Was heel grappig! Een vet drukke markt en opeens stond iedereen stil. We kregen een beetje een 4 mei gevoel (lees: klein beetje slappe lach, oeps).

Nog even douchen, want geloof ons we stinken een uur in de wind na een dag zonnen. 20.00 uur richting de bus, want om 21.00 uur gaat onze bus naar Bangkok.
Morgen weer een dag chillen bij het zwembad in het Prince Palace hotel, want 's avonds gaat onze bus richting Chumpon waar onze boot maar Koh Phangan gaat.

We hebben morgen geen wifi, dus helaas geen verslag (zoveel zullen we toch niet meemaken).

Tot overmorgen!!

Xxx