Dag 7 VIP bus naar Chiang Mai - Reisverslag uit The Walled City, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu Dag 7 VIP bus naar Chiang Mai - Reisverslag uit The Walled City, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu

Dag 7 VIP bus naar Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Babette

16 Juli 2013 | Thailand, The Walled City

Dag 7 VIP bus naar Chiang Mai

Vanmorgen met de bus vanuit Ayuthaya terug naar Bangkok. Omdat onze nachtbus naar Chiang Mai pas om 21.00 uur vertrok, besloten we naar ons eerste hotel (Prince Palace) te gaan. Daar hebben we de koffers gedumpt en nog even bij het zwembad genoten van het zonnetje!
Aangekomen bij de bus terminal eerst zoeken naar de balie om in te checken. Balie gevonden, maar reservering niet.. BALEN! Niemand die enigszins Engels sprak, dus we zagen de bui al hangen. Gelukkig was daar onze held! Reservering toch gevonden alleen nog even 2 uurtjes wachten. Gelukkig was daar Dunkin' Donuts (wacht-eten en avondeten tegelijk) Heerlijk!
Ze vertelden ons dat we een VIP bus hadden. Wij dachten een gewone touringcar. Dat is voor de Thaise begrippen heel luxe voor een bus, maar niets is minder waar! VIP kon je dit wel noemen. Dekentje, kussen, eten, drinken, privé tv mét koptelefoon (zelfs met Engelstalige films = Rachel en Babette zijn blij!), eigen hostes, en stoel kon nagenoeg helemaal plat! Kortom nog luxere dan vliegen met KLM. (Zie foto's)
06.30 uur aankomst Chiang Mai (helemaal kapot, want slapen doe je eigenlijk toch niet).

Tot morgen!

xx