Dag 4 All the kakkerlakken in tha house! - Reisverslag uit Ban Chuk Kum, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu Dag 4 All the kakkerlakken in tha house! - Reisverslag uit Ban Chuk Kum, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu

Dag 4 All the kakkerlakken in tha house!

Blijf op de hoogte en volg Babette

12 Juli 2013 | Thailand, Ban Chuk Kum

Dag 4

All the kakkerlakken in tha house say: HEEYOO heeyoo!
Dit zingen we standaard bij binnenkomst in onze kamer in Noble Night Guest house. Dit keer hield een levende kakkerlak ons gezelschap. Heel leuk! Een aardige meneer heeft hem weggehaald gelukkig.

Vanmorgen was het afzien! 06.30 uur ging de wekker. Zwaar hoor het leven van een 'backpacker' (wij hebben een koffertas, dus niet echt echt packpackers). Op weg naar de Erawan Waterfalls. Heeeeeeeeeel mooi! Een enorme, zes uur durende, klim naar de zevende waterval helemaal bovenaan. Wij zijn trots op onszelf!! Onderweg afkoelen en chillen onder de waterval en genieten van het heldere water. En heel verrassend is Rachel op haar linkerbil naar beneden gegleden. Was niet helemaal de bedoeling. Gevolg: flesje water in de natuur (MAG NIET) en een rode schaafwond.
Door het harde werk (lees: klimmen en klauteren) vergaten we af en toe naar boven te kijken. Toch even op adem komen en naar boven gekeken. En daar slingerde ze hoor.. Onze grote vrienden: APEN! In het wild! Heel leuk! Ook nog een babyaap gezien.

Vandaag voor het eerst echt zon gezien! We hebben genoten en geaccepteerd dat het waarschijnlijk niet vaak meer zal gebeuren, maar we blijven hopen.

Vanavond gegeten bij een pizzeria. Niet geheel Thais, maar ze spraken het wel. Als toetje hebben we onszelf laten masseren. Heerlijk! (En een magnum natuurlijk!)
En oohjaa we hebben nog meer vriendjes.. De muggen vinden vooral Babette een lekker hapje! Vindt Babette iets minder lekker..

Heerlijk slapen en morgen meer!

xx