Dag 2 De Tuktuk - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu Dag 2 De Tuktuk - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Babette Haan - WaarBenJij.nu

Dag 2 De Tuktuk

Blijf op de hoogte en volg Babette

10 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

Dag 2 De Tuktuk

Hoi hoi,
Vandaag heerlijk uitgeslapen en ontbeten. Ontbijt is erg lekker en uitgebreid, dus proppen geblazen Want van het avond eten worden we (nog) niet blij.
We hebben een nieuw favoriet vervoermiddel: DE TUKTUK! We love it! Haren in de wind, uitlaatgassen in je neus en gaan met die banaan. En we denken erover om er één mee te nemen naar Nederland (inclusief chauffeur).
De eerste tempel bezocht, Golden Mount. Een enorme klim naar boven. Gister hadden we het niet zo warm, maar daar komen we op terug. Zeker na het trotseren van de trappen hadden we het BLOEDHEET! Daarna verder naar de tempel, Wat Phra Kaew. Heel veel goud en glitter, Rachel was in de zevende hemel! Erg mooi, groots en indrukwekkend. Ook nog even de rust opgezocht door te mediteren en buddha te eren.

Bij terugkomst nog even chillen bij het zwembad in de zon. Ooh nee zware bewolking. Door de wind bij het zwembad kregen we zelfs kippenvel. HEERLIJK!

Avond naar Khaoson road, de place to be voor backpackers van Bangkok. Leuke straat met veel winkeltjes (vinden wij helemaal niet erg! Ninke en Sophie: we kunnen onze shop verslaving hier gewoon voortzetten. Yes!) eettentjes en bars. Eindelijk lekker gegeten!

Morgen vertrekken we uit Bangkok en op weg naar Kanchanaburi!

Liefs ons
Ps: we hebben niet veel wifi spots, dus het plaatsen van de blog kan wat langer duren.